onsdag 7 oktober 2015

Konsten att bli gammal ..Klippa navelstängen och låta barnen blir stora och ger sig iväg på egna vägar.



Nu är man där,gammal otränad tunt gråhårig och gammel-tjurig och känner att nu kommer en tid att njuta och göra de bara jag vill. Släppa mina underbara pojkar och låta dom leva sina egna liv göra sina misstag och härliga framsteg.


Själv får man nöja sig att bara finnas där och på något konstigt sätt tar de ont att de klarar sig och blivit självständiga och är på väg mot nya mål samtidigt som är stolt över hur de växer med uppgiften att bli vuxna
Tre så underbara och härliga grabbar med olika mål och förutsättningar Ni är Mitt allt och de finaste jag har trots det är jag bara en vanlig far

Jag älskar er..


 De är klart att änglar finns, Här är mitt yngsta, Ella =)