lördag 14 augusti 2010

Fredagen den 13

Måste vara den längsta dagen på året känns det som
åkte iväg på morgonen vid8. 30 tiden
Här skulle det säljas kängor tanken på att sälja
och slå gårdagens rekord och då pratar ja ju bara om mitt eget
att komma upp i Nisses rekord på en dag är nog bara att glömma
men jag gjorde mitt yttersta och stannade på samma antal som dagen före.

Halvnöjd må ja säga men inte riktigt =)
i ett helvetiskt varmt väder där kläderna klibbade
fast sig på kroppen innan ens klockan var nio.
Idag kommer jag att få hjälp av en av Piteås mest snabbtalande och övertygande säljare
så i morgon dubblerar vi...tror jag bara storlekarna finns.

Dagen gick och jag fick reda på att det var planerat skytte och surströmming för kvällen så än var inte dagen till ända =9 kom inte hem förrän vid halv 1 visade det sig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 De är klart att änglar finns, Här är mitt yngsta, Ella =)