måndag 2 augusti 2010

Fäviken Game Fair är till enda...


När jag åkte i Torsdags viste jag inte vad jag gav mig in på.
Men de jag vet nu är, att den här resan vill jag inte ha ogjord.

Har fått lära mig mycket om mig själv som människa och
även upplevt andra situationer mot för vad jag är van
eller varit med om förut.

Fått bekanta mig med mycket trevliga människor
och se hur de tillsammans styr upp en grupp människor,
alla med olika bakgrund att gemensamt känna ett ansvar.
Att alla är lika viktiga för att motivationen skall ligga på topp.

Att som ledare säga :
Vi ska göra allt vi kan för att det ska så bra för er som möjligt ,
för mår ni bra så mår vi bra
och sen verkställa det tycker jag är stort.

Den här helgen har jag fått mera positiv energi i form av
ryggdunkningar, leenden, tummen upp, positiva kommentarer o.s.v
än vad jag någonsin fått under de över 17 år jag jobbat på mitt ordinarie
arbete.

Jag är imponerad eller lättlurad.
Men vem bryr sig, jag känner mig glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 De är klart att änglar finns, Här är mitt yngsta, Ella =)