lördag 14 augusti 2010

Nolia Open / Intern tävling

Nu skulle det visst tävlas i lerduveskytte!

En av mina starkaste grenar....
Jag är så bra så att jag med rätt vapen i handen hittar av en
en ladugårdsvägg inifrån, nästan varje gång.


Men de fanns där flera som verkar ha gjort det förut.
Bössorna imponerade ( beretta ) så dyra bössor som jag igår
fick avlossa kommer jag nog inte att skjuta med någon mer gång,
men kul var det ju.

De small nästan lika bra som min Baikal hehe men ja träffade sämre
och vilken helvetesmaskin till kastare vem behöver en Bössa ?
när man har ens sådan kanon till kastare.



Det var en rolig afton med många skratt och en och annan ursäkt
om att va fan e de här för skit bössa som inte träffa duvorna som kom med minst
120 kilometers hastighet och landade någonstans närmare Jävre.
Kvällen avslutades på ett norrlänskt vis med några härliga surströmmingsmackor..
sen bar det iväg hem och som jag vet nu.. söka byracka..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 De är klart att änglar finns, Här är mitt yngsta, Ella =)