måndag 20 september 2010

Lördagens bravader

Mulet och regn
Men nu skulle älgarna skjutas...
Vi har inte jagat på D området något i år och fått för oss att här ska de finnas älg
Vi börjar längst söderut och går norrut mot byn med tre hundar i bredd
Tänkte för mig själv att de går högst tio minuter innan det kommer att
eka hundskall mellan träna men ack vad jag bedrog mig...
Patrik o jack va uti en ko men hon försvann i 110 knyck åt byskehållet
sen var älgarna som bortblåsta...
Och tittar man på gps så har vi verkligen gått genom området älgarna var som bortblåsta
fasen så besviken man var där en stund till och med Abbe var på dåligt humör...
Jaja rast vill och lite bullens är medicinen för deppiga jägare
Efter uppehållet gick vi C-sidan och även där kammade vi noll
Första gången jag satt på pass i Tåme undrar om de var någonsin eller........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 De är klart att änglar finns, Här är mitt yngsta, Ella =)