onsdag 1 februari 2012

Börjar vara som alla andra Bloggare

och tappa intresset för bloggandet och hittar inget att skriva om.Tanken är att jag ska ska försöka börja om.
Man kan säga mycket om jaktåret 2011 men Stolpe ut är nog det som har följt mig och min jakt.
Inte är det många år sen jag började jaga att resultatet har varit Noll och ingenting...
eller två Tallar är mitt byte för året..
JÄTTE STOLT över mina Pojkar Thomas och Alexander som skjutit sina första Älgar
kan inte säga annat.......
Sen har man ju nu på senhösten börjat få annat att tänka på! en gammal dröm jobbar jag på
och rykten och skvaller håller väll på att hinna i fatt oss men krast är de så här vi har lokalen,vi har kontakterna och sen är de bara att ge järnet och se om de håller........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 De är klart att änglar finns, Här är mitt yngsta, Ella =)