tisdag 7 september 2010

Måndag morgon / Var har jag förlagt hjärnan

Eller var i h-vete har jag förlagt handenheten till gps:n
Är frågan som tur var hade ja tagit med gamla pejlen
så den fick sitta på premiärmorgonen......
många tankar snurrade runt i mitt underbart röriga huvud och jag som fixade till allt i går för vist tog jag fram både handenheten och gpsn?

På uppehållet mitt på dagen åkte jag hem för att söka och jag sökte i stort sett i varje vrå och lite till!
Är det nån som Varit in och snott den i natt..Börjar tankarna snurra i skallen....Ut i garaget ner i pannrummet i kylskåpen och frysen men den gick inte att hitta...



Till slut så hittade jag den fast i humlen på gården..lustigt ställe att lägga den på...
nä den måste ha fastnat där när jag jäktade iväg på morgonkvisten... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 De är klart att änglar finns, Här är mitt yngsta, Ella =)